herbalife

idag åkte jag och mamma ut till en tjej utanför hylte som hade herballifeprodukter.. vi fick igenom allt och sen fick vi ställa oss på den sk "fettvågen" (haha, mitt uttryck) och där fick man fram hur mycket kg fett man hade, hur mycket kg muskler och hur mycket vatten och hur tungt skelettet var med mera.. det var faktiskt jätteintressant, men lite skrämmande! det visade sig att min kropps metaboliska (??) ålder var 36(OMG!) haha.. okeeeej! jag och mamma kom iallafall hem med varsitt startkit som innehöll shakepulver, proteinpulver, fiber och multivitamintabletter.. så nu ska vi köra den här herbalifedieten imorgon och sen så räcker det 3 veckor framot..  man byter alltså ut 2 måltider mot en shake istället och sedan ska man äta vanlig mat på kvällen. Så vi får se hur detta går, men känner mig riktigt peppad, speciellt när man lagt ut så mycket pengar på det..! hoppas på ett bra resultat... beach 2010 here i comeeeeeeee =)



Kommentarer
Postat av: magyar

oohmaj, 36 ;) ja lovar ja är 57 år om ja ställer mig på den saken hahaha

2010-02-22 @ 17:02:43
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0