Är ni tillsammans? - JAAA - VA, NEJ!

STUNDER MED EN UNGRARE (ska skriva en biografi om mitt liv som en swensk bästis till en magyar) ;)

I just love it

Ärligt talat, de absolut bästa stunderna i mitt liv har jag tillbringat med magyar vid min sida (ohh gud, så djup jag är nu). Har suttit och läst igenom hennes blogg, och då är det bara inlägg frå 2007/2008. Så mycket bus och knäppa konversationer vi har haft..

Till M ♥
Ina matar pippi på stora torg (omtänksam; hell no)
Gratis shots på mårtensson
◊ G's på bakgården
◊ "det här vad gott.. mm.. gott.. FAN VAD GOTT"
◊ Flykten från E&B ( V.M.B och K.E) ^^
◊ Upptäckten av ön
◊ Uppkomsten av Lidl & Netto
◊ Bingolotto (vem tror ni vann?)
◊ 1 Strawberry Daquirin who changed it all (BN - mutti)
◊ 400 bussen en fredagkväll ;)
◊ Piggelin februari 07
◊ Påsklovet (en klass för sig)
◊ Pyttipanna med stekt ägg
◊ Bacardi på macken
◊ "Mjölkdrinken" 13 juli
◊ "i want no girlfriend in you/ My friend likes you"
◊ Espresso house ( varm choklad) ´
◊ Våra dåliga tidsuppfattningar (S: ja men de var 12 veckor ju, inte 3 månader. M: det är ju 14 dagar på en vecka"
◊ Esena mono BB
◊ Springa hem efter roligheter på 400 bussen (korsningen)
◊ M "snor" solglasögon på cubus
◊ M blir berusad på bussen. HEM ska tilläggas när A hade party i fyllinge
◊ Redbull vodka (jag vet att jag låter som en alkis lite nu, men still memories.. Cosmo på H också)
◊ Rycket till B&B 20 min innan bussen går
◊ Alla promenader runt kvarteret
◊ "hon är avundsjuk" battle
◊ pumpsshopping på scorett

+ en miljon saker till men nu blev jag hungrig (lidl är den som FÖRSTÅR xD)


MISS Yå

156161-245156161-244image215156161-214156161-213

Två nötter i ett nötskal


I <3 måndagar

Idag har jag haft en lektion i filosofi, fixat nytt pass, käkat lunch med syrran i stan. Dessutom så har jag köpt ett par heta brillor, tyckte det passade bra så här i början av MARS ;)
Har suttit och gjort fransk manikyr nu, nu när man äntligen lyckats spara ihop till "naglar" igen. Mjo. Det är svårt och blev lite sådär halvbra. Idag/Ikväll ska jag ägna mig åt något så intressant som religionsplugg. Prov i judendomen imorgon, woho.

Imorgon åker mamma och sos till London. Jag är  avundsjuk. Inte alls. Men man kan ju inte få allt här i världen. Längtar redan till helgen, då ska jag läsa brittiska cosmo + glamour och titta på alla 13 gossip girlavsnitten. Jaha. Dags att ta tag i sitt (skol)liv igen.


Imorgon är det 3 månader kvar till Studenten. TRE!
Till Magyar; Det var tre månader sen jag snubblade inne på Gekås. Jag menar, det känns ju nästan som igår.. och när du skulle "dra" kreditortet över den igentejpade behållaren (jag med ord, yes). TRE! Nu fick jag nästan lite ångest på allt jag ska hinna med innan dess, så nu får jag lägga på ett kol.

(jag använder tydligen förmycket semikolon (dock ej på bloggen direkt) but i love it)
paranteser is the shit btw. opaa..

OJ. Vad det här blev meningslöst! :D


156161-179


RSS 2.0