tisdag


God eftermiddag idag till "alla" min readers.. hehe ;)

Idag hade jag sovmorgon till klockan 11, behöver knappast skriva upp hur skönt det var!? Gick upp och fixade iordning mig, gick ut med hundarna och sen åkte jag och mamma till Halmstad. Vi åkte först till stugan och hämtade upp syrran och becca. Åkte vidare in till la stada för lite lunch. Åt på mysiga pick and go (danska smörrebröd!). Jag tog en med räkor, och sen så delade vi på en med cambozola, fikon och druvor. Himmelskt gott var det. Lätt värt ett besök om ni har vägarna förbi.

Åkte sedan vidare till kyrkogården, mormor och morfars sten hade äntligen kommit så vi var och kikade på den. Sedan blev det storhandling på ica maxi + fika.

nu ska jag och sofia kolla på pretty little liars..

Ciao!!!









Got a secret, can you keep it?


Så var ännu en omgång avklarad, gött! Man är ganska seg efter eftermiddagen måste jag säga, men man piggnar till fort när man cyklar hem. Inte så konstigt kanske då det verkligen är höst i luften och det börjar dessutom bli mörkt mycket tidigare. Hoppas på en lååååååång höst och en kort vinter, inte helt fel!

Åt en supergod gryta till middag (strimlat kött, gräddsås, morötter och sockerärtor) och nu har jag tittat på första avsnittet av "Audrina". Verkar helt ok förutom att hennes mamma är helt psyko.. men Audrina är sjukt snygg och gammal inbiten the hills-tittare som man är så kommer jag självklart att följa denna serien med!


två andra bra serier som jag börjat följa är; "Pretty little liars" och "Vampire diaries". Jag och Sofia hade myskväll med massa avsnitt av ovanstående serie för ett par dagar sedan och till det hade vi snapple, Ben and Jerry's glass och lösgodis.. MYS!


På lördag drar jag till solen, mer om det när jag har bokat biljetten. SEMESTER!!!!!!!


Shieeeeeet hon lever!!!!



Har ju inte updaterat min blogg sedan 1839. Typ.

Men nu efter 2 redbull + snickers med beyonce, rihanna & pitbull i bakgrunden fick jag lite energi! Vad har hänt? Hela sommaren har jag jobbat röven av mig, eller, ahh, jobbat väääldigt mycket iallafall.. Nu har jag bara 3 omgångar kvar att jobba sen är mitt sommarjobb finito på bruket. Jag har trivts väldigt bra även om jag inte haft så mycket ledigt, men lönen kan man inte klaga på, så får säga att det LÄTT har varit värt det.


Jag ska kila över till Frida senare idag, och hjälpa henne att slänga i lite mera röd färg i hennes hår. Så att även längderna blir riktigt Rihanna-röda..

Och förövrigt så saknar jag Krisztina aka Ina & Magyar Tofalvi så jag nästan spricker.. OHH, har inte sett min lilla magyar sedan 14 juni.. abstinens... har suttit och läst gamla blogginlägg om allt bus vi har hittat på. Dags att pallra dig hem till swe snart eller så får jag helt enkelt åka ner till den omtalade ÖN. Har ledigt i minst 10 dagar slutet av aug/början av sep och jag skulle hemskt gärna vilja åka utomlands.. Någon som ska med eller???




RSS 2.0