vad händer?

Veckan har bjudit på lite blandat, var ju som sagt hos tandläkarn i onsdags! Hade 4 HÅL! Hur lyckas jag egentligen kan man ju undra.. Får skylla på alla chai man drack i Turkiet.. Har dessutom hunnit med ett besök på Gekås, köpte inte särskilt mycket. Var grymt mycket folk, blev påkörd både en och åtta gånger. Annars går allting rätt bra nuförtiden, är ju ganska tråkigt att vara arbetslös, men det är ett minne blott förhoppningsvis ;) Håller tummarna! Dessutom har jag planerat inför nyår, blir andra året nere i "värmen"! Nu har jag precis kollat klart på brittans dokumentär, ska prata med bf nu

Nytt kött

Jag SKA ha en designad blogg. Hur det ska gå till vet jag inte riktigt. Jag får väl försöka lära mig alternativt ina får lära mig, haha! Ja, jag har då jobbat fredag, lördag och söndag! Så, så arbetslös är jag inte.. Hjäper mamma i hennes affär och nu i helgen var det julmässa! Helt okej, jag gör det jag älskar, tjänar pengar! Och nu är det 1 december, kan inte säga att jag har så mycket julkänsla ännu. Åt min första lusseKATT igår, men annars har det inte blivit så mycket.. Glögg har jag druckit, älskar det! (fick en glögg 2007, en dunk, fan vad glad jag blev!) Men annars var det rätt dött på den fronten.. Ska försöka komma igång med bloggandet igen, saknar den tiden när jag och ina fick gå runt med anteckningblock och den återkommande kommentaren "det måste jag skriva upp i min blogg, vad sa du nu igen?" Ja, det var tider det. Låter nästan som en gammal kärring som pratar om hur det var bättre förr. Veckan som kommer bjuder inte på så mycket trevligheter, ska till tandläkaren på onsdag (hoppas ni noterar). Annars har jag inget planerat. Blir la till att jobba iallafall ons-fre. Annars är det slappt. HEJ DÅ! (jag ska bättra mig, jag vet själv hur irriterande det är när man går in på en blogg och den är ouppdaterad. fään.)

RSS 2.0