Julfrukost med jobbet



idag var det inte det lättaste att ta sig ur min varma och gosiga säng :( endast 4 timmars sömn i bagaget.. FY! men efter mycket om och men så var man påklädd och ready to go till den årliga julfrukosten. Det bjöds på frallor med ost, skinka, paprika och gurka. Kaffe och juice. Risgrynsgröt. Samt pepparkakor, lussekattor och clementiner. Klämde i mig allt av ovanstående, blev nästan lite övermätt. Men gott var det! Sen fick vi varsin julklapp och sen var det slut i princip. Var hemma efter 1 1/2 timma.




                          



dock så har jag (tyvärr) väldigt lite julkänsla.. undra när den behagar att infinna sig?


E
n vecka kvar till jul idag! och det bästa är att jag inte behöver jobba den 23 december, söta Caisa var snäll och tog min tid! underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0