101221



Kass uppdatering  i know, men nu är stängningsveckan över för denna gången :) så otroligt skönt måste jag säga.. igår var jag nämligen hemma klockan 3 på natten och det är väldigt sent med tanke på att vi oftast brukar vara färdiga vid 1 tiden..  Nu har jag bara ett jobbpass (imorgon) sen är det 2 dagars (jul)ledighet.

Idag vaknade jag första gången vid 10 av att mobilen ringde, men somnade ganska snabbt om och gick inte upp förrän klockan 11. Drack kaffe och pratade med elsa, och strax efter det kom även Selim hem. Han hade varit i hylte under natten och umgåtts med sina vänner. Jag duschade mig och gjorde mig redo och sen drog vi till stan. Handlade de sista julklapparna och lite julklappar till oss själva med ;) Efter det åkte vi till ica maxi och handlade mat.

nu ligger jag och selim på soffan, mätta & belåtna efter middagen. Vi lagade kyckling med fetaost och soltorkade tomater, sallad och ugnsbakade potatiser och grönsaker. Ska nog sätta på en bra film och småslumra lite på soffan =)




typ så här såg maten ut.. (ok, rödlöken var liiite mer bränd än på bilden) men annars var det lyckat!


Jag köpte glögg, mandlar, russin och julskum innan idag, så nu har jag fått liiiite mera julkänsla. Ska nog ta min andra mugg nu. Jag ♥ glögg





Kommentarer
Postat av: frida

miss you!

2010-12-22 @ 11:03:02
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0