Tylösand igår, jobb idag!

Efter lite shopping åkte vi ut till Tylösand. Perfekt stekarväder :) hade varsin strandstol, massa tidningar , lite snacks och musik såklart. Solade i ca 4 timmar, och jag fick mycket färg! blev bara röd om fötterna som jag alltid glömmer smörja in! Halmstad är världens bästa sommarstad när det är så fint väder! När vi var färdigsolade så åkte vi hem till Inas lägenhet; hon fixade en grymt god kyckling med dijonsenap, timjan och grädde. Smakade underbart, ska faktiskt laga det ikväll tänkte jag efter jag har sovit! På kvällen gick vi och såg the dictator, den hade sina stunder, men var inte så bra som jag tänkt mig :( eftersom att vädret var så fint igår var alla uteserveringar smockade ned folk :) vi satte oss på bulls och drack öl och cider, och Jenny kom även förbi :) kort och gott hade jag en helt perfekt dag :) vill att alla sommardagar ska vara så. Nu sitter jag på jobbet; vi har stopp denna veckan så har typ jobbat i 1 timme och resten av detta 8-timmars skift sitter vi och tjötar och dricker kaffe. Skönt med en lugn dag när det är så varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0