Tuesday



Jag lyckades somna på soffan och vaknade mitt i natten och visste knappt vart jag var! Förvirrad tjej, alltså! Jag somnade t o m ifrån sex and the city, det säger lite om hur trött jag verkligen är...! Idag blev det en välförtjänt sovmorgon sen åkte jag hem till mina föräldrars casa. Hade gått ner -1 kg sedan förra veckan. Så jag går ner i vikt iallafall, sakta men säkert. Hämtade även ett jättegott bröd som mamma bakat, det är lite ljusare än lchf-fröbrödet. Det var gott.. hade ost, kalkon och philadelphia och lite gurka.. var så hungrig att jag glömde av att fota. Idag ska jag gå en långpromenad med mamma och vovvarna och sen i eftermiddag ska jag träffa INA! Yes, magyar is in town, ingen kunde vara gladare än jag! Så blir en härlig tisdag!! Dock är vädret inte så där kanon (vill sola hehehehhe) men vad gör man?! Det koooooooommer!

Bjussar från 2 st bilder från Thailand, var där i februari. Älskar det!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska ni också ner i sommar? :)

2012-05-08 @ 14:11:17
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0