Tisdag

Idag var det dags att börja jobba på Stora Enso! Gud! jag var så sjukt nervös, drömde att jag gick upp på vedbandet och gjorde världens stup (stockarna fastnar i vedluckan, typ, lite svårt att förklara men, men!) så vi fick köra travers det första vi gjorde. sen drömde jag att jag gick slakta ett helt råddjur! Så jag sov nog LUGNT max 3 timmar. Sjuka drömmar! Men allting gick bra, mitt minne är tydligen inte så kasst som jag tror!? Var ett lugnt förmiddagsskift. Dock har det varit lite svårt att sova nu på eftermiddagen, sov nog bara 2 1/2 timme, så gissar att jag kommer vara en död fisk ca 2-3 inatt redan.. Jobbar 21-06! Hoppas det blir ganska lugnt inatt med, skönt med lite flyt första skiftomgången tycker jag.

Nu har jag iallafall tryckt i mig lite lax med kokt broccoli och sparris. Sitter och pimplar lite kaffe och lyssnar på partymusik för att "piggna till" :)

Imorgon ska jag försöka gå upp i tid och fixa lite saker, slutar kl 21 imorgon sen kör jag direkt till Hanna och vi är lite folk som ska sitta i deras lägenhet och dricka vin! Kommer bli en bra onsdag tror jag! Ev blir det ut och ta en drink också om jag känner oss rätt,  blir nog en hel del folk ute då de flesta är lediga på torsdagen! Tack till Ina förresten för grymt sköna musiktips. Promoe är numera en stadig favorit hos mig (hon lärde mig även att gilla Kent!)

Det blir tyvärr inte roligare än så här denna tråkiga & molninga tisdag, ev att jag slänger in en "dagens outfit" (haha) senare.. Annars får ni ha det så bra, så hörs vi strax igen!!! ♥

Kommentarer
Postat av: ina

Lite nytt kött :)

2012-05-15 @ 21:51:13
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0