NEJ!

Alltså, hej alla bloggisar. Jag ljög för er igår, blanda absolut inte vodka och lightläsk! Ha aldrig vodka eller någon starksprit! Kan ju säga att det misstaget gjorde jag igår men aldrig mer! Ska hålla mig till vin (eller .. Just nu ska jag aldrig mer dricka alkohol, men ni fattar) så full som jag var igår har jag inte varit på flera år. Saken är den att jag dricker alltid vin annars, men de har alltid så äckligt vin ute så fick jag vara kreativ! Ligger i sängen och tycker synd om mig själv, har blåst i alkoholmätaren och är fortfarande full. Funderar på att gå en promenad för att förbränna alkoholen, men kan knappt röra mig ur sängen. Kan ju tillägga att det hade nog inte varit en PW, snarare en alkis tar sig en sväng om! Massa vatten, några huvudvärkstabletter och sen ut och GÅ! Annars kommer jag nog bli liggandes så här hela kvällen! Och förresten.. Ina fick inte ledigt, så blir inget alanya. Ångest!!! Hur fan ska jag lösa det här!? Något förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0