Maxi dresses


Åh, så störigt, skrev ett långt inlägg men det raderades, tradigt som fan! Iallafall. Var en kanonlugn natt, var ju knappt trött när jag stämplade ut 06 i morse.. Har nog aldrig hänt innan, men det är ju alltid trevligt att inte vara som en zombie halva natten, haha. Har helt galna kollegor, har skrattat ihjäl mig inatt. Snuskiga till max, passar ju mig bra, haha. Tur man inte är humorbefriad!! Nu ska jag gå ner och jobba ett eftermiddagspass, sen har jag en liten minisemester! Ska vara i Halmstad fre-tis, blir fika & umgås med vänner, konsert, utgång, "soldejter", lite shopping förhoppningsvis samt frisörbesök. Blir en späckad långhelg, men det är superkul att ha en massa roliga saker inplanerade.. Lägligt nog kommer lönen inatt vid 00, det tackar vi för! Jag ska nämligen nätshoppa 00.01. Haha. Shoppingoman, yupp.

Är VÄLDIGT inne på maxi dresses nu, har hittat 4-5 st som gärna får flytta in i min garderob! Kommer lätt bli välanvända iallafall. Ska ha klänning hela sommaren så det är bäst att det blir fint väder :P Blir en beställning inatt, får en bra lön, men får nog betala räkningarna först så jag kan se hur mycket jag kan spendera.. Jag är verkligen en slösa, livet är för tråkigt för att vara snål! Love life, live your life!


Här har ni en liten sneak peak på en uuuunderbar klänning som jag ska beställa.. Älskar färgen, skärningen vid uringningen och det bästa av allt; kort därfram och lite längre därbak. Tycker det är supersnyggt! Kommer bli välanvänd i sommar! :)

Snygg va!?

Festklänningar , Tina Drop Back Dress , Ax Paris - NELLY.COM


ursnyggt med kilklackar till! har ett par svarta som jag köpte i Paris, de kommer nog bli fina till den här klänningen.


Bloggar mer på jobbet, om det är lugnt, ta i trä. Annars är jag tillbaka ikväll efter 21. Hoppas, hoppas det blir en skön eftermiddag på jobbet så jag kan vara pigg & utvilad till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0