Lauren Conrad


Nu har min lilla magyar gått hem, hade en supermysig kväll (som alltid). Får en massa energi av den tjejen så det finns inte! Man ska omge sig med människor som ger en bra energi och det gör hon ♥ Vi satt vid köksbordet och pratade om musik, utbildningar, framtid, dåtid, och tjaaa, allt däremellan.. Vi har känt varandra så många år nu, känns skönt att veta vad man har varandra.

Nu har jag slagit mig ner i soffan med min andra kopp kaffe, är nu inne på the hills säsong 1. Får ta en paus från sex and the city nu :P ska se säsong 1 & 2 snart, men kör lite the hills i mellan! :) Och hur snygg är inte brudarna i the hills!? Älskar Lauren och Whitney, de har så olika stilar, men är fina på sitt sätt.. Letade lite inspo-bilder på hår och hittade denna superfina bilden på Lauren.







Älskar hennes längd på håret och att det inte är superrakt.. Ett friskt och tjockt hår. Tycker färgen är perfekt. Mitt drömhår. Har frisörtid i sluten av månaden, tror jag ska ta med denna bilden och försöka få till något liknande :) Sen har ju jag, Frida och Ina prata om att göra hårförlängning också, har hittat en salong i Halmstad som gör det till vettiga priser. Jag vill ha BÅDE jättetjockt och riktigt långt hår :) tycker det är så fint!

ps. Hur snygg färg har hon inte på sitt läppstift!? Ge mig!!


Kommentarer
Postat av: ina

Tack för idag hjärtat! Alltid lika kul <3

2012-05-08 @ 22:59:14
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0