Good morning sunshines

Vi spenderade hela kvällen på b&b igår, på en onsdag är det ju tyvärr inte mycket annat som är öppet. Var på corner och kollade läget, MEN, där var det ju stendött. På b&b var det ganska mycket folk och bra musik (!?) så det var där vi hängde igår kväll! Jag körde och var nykter, men det var trevligt ändå såklart.. Satt och drack svart kaffe medan de andra shotade tequila och drack vodka, sourz & sprite. Fail, haha. Nej, men på fredag är det inflyttningsfest och lördag utgång, så får ta det lite lugnt med alkoholen ;) man är ju inte 18 längre.. Dessutom hade min diet blivit liiiite fuckad om jag dricker vin (aka super mig full) 3 gånger på en vecka. Men på fredag har Hanni Banni och Sebbe inflyttningsfest, får se om jag hänger med ut då eller inte.. TJA, det är ju imorgon, today is THE day..

Jag vaknade förvånadsvärt pígg idag, trots att jag somnade 4.30 inatt. Vaknade t o m innan min alarmklocka ringde.. det händer ju.. ALDRIG! kvart i 10 var jag iallafall pigg som en mört. Nu på morgonen har jag betalat kommande räkningar, gjort budget för maj månad (tills lön då såklart) och skrivit ner vad jag har för utgifter vid nästa lön osv osv.. Ja, ni hör ju hur roligt det låter! Dessutom har jag planerat måltider för resten av veckan, och fram till 25. Blir god lchf-mat, har tagit alla recepten från mina nya böcker! Så på söndag blir det storhandling, har redan skrivit inköpslista och fixat med det. Men nu är det gjort, så nu kan jag ägna mig åt roligare saker igen ;) MEN, jag tycker det är sjukt svårt att hålla en budget men nu måste jag verkligen det..


Idag på dagen tänkte jag träffa Ina en stund.. får se vad vi hittar på, promenad och tedrickande låter fint i mina öron. Sen på eftermiddagen åker jag med pappa in till halmstad (spara bensin, se, så duktig jag är hahah) och ikväll ska vi nog äta ute och gå på popquiz (fail...). Blir nog en fin torsdag tror jag! 


Uppdaterar mer senare idag, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0