God natt

Frida har precis gått hem, filmen var jättebra. Blev kär i alla söta djuren, speciellt tigrarna. Och på tal om djur; moses och maltes uppfödare ska ha valpar i sommar och jag vill så gärna ha en hund. Har haft hund sen jag var typ 5 år gammal och nu när jag har flyttat hemifrån så känner jag mer och mer att jag vill ha en egen! Och självklart vill jag ha en vit golden retrivier :) de är ju så fina och stabilt psyke. Selim vill ha en rottweiler, men de behöver så sjukt mycket motion och träning då det är kamphundar (har jag för mig?) vi bor ju i lägenhet men har väldigt nära skogen så blir ju inga problem att promenera med den. Får tänka på det ett tag, stort beslut. Nu ska jag titta på lite mera sex and the city, jag och Ina ska göra halmstad till vårt egna lilla new york! Haha. Tylösand får typ agera the hamptons.. Längtar så mycket till sommaren <3 imorgon vid 10 tiden blir det morgonpromenad med fina Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0