dogs, dogs, dogs..


Har suttit och kollat på mitt, respektive selims schema i sommar och har börjat göra upp valpschema :) haha. nörd. Iallafall.. Har nästan övertalat min karl nu! Ingen sovmorgon i sommar med andra ord, men tänk vilka mysiga stunder och promenader som vi kommer ha med vår bebis ♥ SKA ha en hund, så är det.. Jag är hundmänniska till 100 % och nu har jag varit "hundlös" i 3 månader och det har varit så trist att inte ha en vovve i "huset".

Moses och malte heter ju mamma och pappas hundar och jag själv vill ha en hane så att det går bra ihop med de andra vovvarna! Och så vill jag ha ett namn på bokstaven m.. Lite förslag anyone? Har hittat några..

* Milo
* Melvin
* Manne
* Melker
* Marley
* Marvin
* Malvin
* Moltas
* Mio
* Mowgli
* Molle


Jag gillar nog de 2 översta namnen bäst, vilket/vilka namn tycker ni är fina?


Kommentarer
Postat av: Emma

Min hund heter Brumle, går under "blumblumblumbluuuuum" Annars tycker jag Mio var fint :)

2012-05-07 @ 22:57:20
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com
Postat av: Karin

Vår vovve heter Marley!! :)

2012-05-08 @ 10:06:30
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0