Bad blogger

Bloggens app har varit sjukt seg, har knappt hunnit sitta vid datorn, får skylla på något! Är ledig idag & imorgon iaf! Har jobbat 2 omgångar och det har gått såååå bra! Har dock drömt om alla blinkande lampor och vedbandet flera gånger :P men man vänjer sig snabbt. Har träningsvärk i HELA kroppen, kommer bli sjukt stark av alla stockar jag kånkar på & bråkar med. Vädret är helt underbart, men det får gärna vara lite kyligare när jag jobbar. Igår på eftermiddagspasset var det 35 grader och vi är uppe en timme åt gången. VARMT, speciellt när det ångar så mycket som det gör! Ska inte klaga då jag tjänar så bra. Kommer bli snuskigt rik i sommar och ska försöka arbeta extra då mycket det går :) nog om jobbsnack. Ska köra Selim till Landvetter, han flyger till Turkiet idag och är borta i 2 veckor. Skönt för honom med lite semester. Har mutat syrran att följa med så jag slipper köra 30 mil själv. Vi ska stanna på vägen och äta lunch i solen :) efter Gbg, måste jag städa. Lamt att göra det en solig dag, men hinner inte när jag jobbar och nu är det verkligen dammigt och stökigt i lägenheten. Ikväll ska jag träffa frida, var ett bra tag sen nu, ska bli mycket trevligt. Hur går det med min viktnedgång då? Nu har jag gått på lchf i 2 mån, dock är jag inte lika strikt som jag var i början. Slinker ner lite mer kolhydrater än innan (mest i form av rosevin hehe) men är det sommar så är det! Totalt har jag gått ner - 13 kg! Inte så dåligt på 2 mån tycker jag! 10 kg till ska av (minst) men kommer nog gå lite segare när det är sommar så mitt mål att gå ner de 10 kg får bli till början av augusti! Slänger upp lite bilder av det jag brukar käka när jag jobbar! Äter aldrig mellan 21-05, blir sjukt seg om jag äter under nattpasset. Håller mig vid liv av x-antal koppar kaffe istället, tycker det funkar bra för mig! Nu måste jag rusa! Ha en underbar solig måndag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0