sol, morotskaka & lchf



Vilket underbart väder det har varit idag! Strålande sol och riktigt varmt.. Jag och selim åkte hem till mamma och pappa i eftermiddags. Selim skulle tvätta bmw, den var väldigt skitig både utvändigt och invändigt (hundarna satt i baksätet hehe) Men nu är den skinande ren! Mamma hade bakat morotskaka, så otroligt gott! mums!






medan jag mumsade i mig den otroligt goda kakan låg jag på soffan och läste Katrins bok om lchf! Hon är så jävla rolig! Ska testa dieten på måndag hade jag tänkt mig!






nu är jag hemma igen och kollar på "White chicks" Den filmen är så rolig! Ska nämligen jobba 20-05 både idag och på lördag så vilar upp mig nu! Känns inte allt för lockande att jobba i detta vädret, men men, ibland måste man!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0