we run the night



sitter och krånglar med itunes nu, så jäääävla segt det är! Ska försöka återställa min telefon för att se om den kan fungera annars blir det en trip till gekås imorgon och fixa den.. Kanske kan passa på och gå in och shoppa lite på gekås då!? aldrig helt fel att ta en tripp dit!

Nu är 2 jobbiga stängningar avklarade, tur man har gott sällskap! Idag är en en alldeles underbar dag, jag är ledig och dessutom tog mig en härlig sovmorgon :) Snart ska jag och Sofia ta en promenad i solen i aleskogen och sedan ska jag in till staden och ta en fika med Hanna & Jenny..  ska fixa ihop mina påskägg också hade jag tänkt!! Älskar påsken :) Och älskar våren överlag måste jag säga!


Sen på kvällen så blir det popquiz på Harrys och middag innan på en restaurang.. så mysigt.. love my life idag! Nu ska jag ta en dusch och mecka liiiite till med iphonen.. hoppas den kommer att fungera!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0