Utstämplad!

Nu är det över! Jag är numera "mellan två jobb"! Känns väldigt skönt :) dagens skörd i shopping blev 3 klänningar, 3 linnen, 1 t-shirt, 2 bikinis, 1 par öronhängen, 1 armband, 2 nagellack, sminkborttagningsservetter, 1 strandväska, 1 färgad dagcreme + bronzingpuder. Köpte även 2 banduetoppar av paljetter (la upp på bloggen innan i silver och turkost). Sist men inte minst en bok! Tror inte jag missat något nu. Behöver ett par höga skor till min sommargarderob, hittade ett par fina kilklackar på hm så får se om jag köper dem! Bilder på det jag köpt lägger jag in på bloggen snart. Älskar shopping, ren glädje!! <3 tack Ina för en lyckad skörd och en trevlig fika! Ny gäller det att spana sistaminutenresor till turklandet :) vi planerar att åka någongång mellan typ 6-9 maj, så hoppas vi får tag i en billig resa! Alanya it is of course. Nu ska jag äta min nötkaka (doppad i mörkchoklad!) och dricka ett glas med fläder- och citronsaft från funlight. Ska plöja min nya bok. Imorgon åker jag hem till Hylte men först blir det fika med Böös :) en promenad ska klämmas in imorgon också + betala räkningar, mindre kyl dock hehe.. Har varit duktig och promenerat varje dag denna veckan och minst 4 km varje gång. På måndag är det dags för vägning, exciting! God natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0