Sista dagen på Mcd - EVER!

Idag är det en stor dag för lilla mig :) slutar jobba på Mcd efter 3 år och 2 månader! Skratt och tårar, allt däremellan har hänt! Det bästa med denna erfarenhet är ju lätt hur många fina människor jag fått äran att lära känna. Vissa kanske jag aldrig träffar igen och vissa kommer jag hålla kvar vid, mina guldkorn <3 jag ångrar ingenting och är verkligen en erfarenhet rikare! Tack för allt! Mcd har lärt mig så himla mycket om mig själv, känner mig 10000 gånger starkare både som arbetstagare och människa. Men nu lämnar jag detta och går vidare. Jag är så glad och lättade samtidigt som det känns lite ledsamt. Skum känsla. Nu ska jag åka in till stan, blir en liten rundans affärer samt en fika med Ina! Ska övertala henne att hon bara måste med till alanya, tracka henne på krisztinatofalvi.blogg.se !!! I brist på annat lägger jag upp en bild på min frukost haha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott gumman!

2012-04-26 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0