sex and the city




Har haft en sån skön och avslappnande kväll.. var ju tänkt att jag skulle gått ut först, men det blev lite ändrade planer. Så jag satsar på valborg istället! Har ätit mintchoklad och kollat på x antal sex and the cityavsnitt. Nu dricker jag en kopp kaffe med mjölk. Kunde verkligen inte hålla mig, blir ofta sugen på kaffe på kvällen. Hoppas jag kan sova sen! Börjar känna mig mer och mer relaxed, MEN lätt att man har blivit lite arbetsskadad av mcd.. Där var det full rulle hela tiden och man var aldrig ledig mer än 2 dagar i rad, så känns lite ovanligt nu med så mycket tid..

Jag har även kollat lite resor, och har hittat en perfekt för mig och Ina.. Ett jättefint hotell på kleopatra plus att det var sjukt billigt (!!!). Ska prata med henne om det sen, nu är hon dock busy på sitt jobb @moon.

Bokade även biobiljetter till imorgon kväll, och sen blir det middag på Harry's efter det. Är sugen på deras kycklingvingar! Blir nog en mysig söndag kväll tror jag..

Nu ska jag fortsätta att titta på carries fina kläder ♥ älskar hennes klänning på denna bilden..






Kommentarer
Postat av: maria

den är faktiskt från Ikea :)

2012-04-29 @ 07:28:30
URL: http://marusschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0