regn regn regn


Usch, vilket dåligt väder det är :( grått och trist ute.. jag lyckades dock ta mig ut för en liten promenad iallafall, gick ca 3 km med iphone som sällskap.. Lyssnade på min spotifylista "run bitch run" haha.. Blir alltid lättare att promenera med musik eller i sällskap av en god vän. Så det fick bli det första alternativet, Selim gick till gymmet istället för att promenera..

Just nu håller ja på att fixa med kvällsmaten.. Blir vitlökskyckling i ugn, blomkålsmos och broccoligratäng (gör en stor sats så jag kan ha matlådor i veckan till jobbet)

Har även hunnit varma upp mig med en varm kopp blåbärste :)

Ikväll ska jag mysa i soffan och absolut inte göra något alls.. är lite sugen på att ladda ner grey's anatomy har ju missat en hel del nu :(

Men först blir det matlagning & tvätttid!!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Jessie

hej! jag undrar om du äger en "elsa dress, jeane blush från Nelly.com? snälla, kan du mejla mig om du gör det! behöver verkligen din hjälp, kram.

2012-04-11 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0