påskhelgen är över!

Imorgon efter jobbet träffade jag min frida :) Vi var ute och gick en runda. 5 km blev det! Vi använde oss av appen runkeeper, den är bäst! dock blev vi lite småskraja när de började prata mitt i allt, haha!

efter vår promenad var vi en stund hemma hos henne och sen gick vi hem till mig och kollade på en film. The desendes (stavning på den??) och den var jättebra! Rekommenderar den starkt faktiskt, synd att clooney inte fick en oscar för den filmen, han förtjänade det...

Idag ska jag städa, så satans tråkigt, men sätter på spotifyn på högvolym så ska det nog ordna sig! Allt bllir lättare med lite musik. Det blir en riktig storstädning här hemma.. jättestökigt har det blivit av någon konstig anledning ;)

Mailade min gamla chef idag om jobb, och i sommar ska jag jobba på Stora Enso igen! Så kul! så imorgon blir det till att säga upp sig från donken.. det är dags nu efter 3 år känner jag.. Jag har även sökt in till högskolan till hösten.. Gymnasielärare.. 5,5 år.. MEN.. jag kommer ha en jättebra utbildning efter det + att jag alltid velat bli en lärare.. jag tog gymnasiet för där tjänar man bäst.. får ju vara lite smart, haha!!

skönt att allt börja ordna upp sig ändå. :) känns superskönt..

efter städningen ska jag belöna mig med en skön promenad och ikväll ska jag unna mig efterrätt.. Ska göra lchfpannacotta nämligen.. Jag skulle egentligen väga mig idag men jag äger ingen våg så tänkte skjuta upp det tills nästa måndag istället.. Då hoppas jag att jag gått ner 6 kg på 2 veckor om jag ska följa trenden :)


Har skickat iväg Selim till Ica nu, han ska köpa tulpaner och lite tidningar till mig! :) nu har han gått på x-vecka också, vilken lyckost.. själv jobbar man 5 dagar i rad med start imorgon..

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0