Monday morning

Var ju hemma hos ma&pa igår på middag. Åt squashpasta med italiensk köttfärssås. Den har kokats länge med vatten, rödvin, kryddor, morötter och rödvin. Mycket godare och nyttigare än den vanliga köttfärssåsen. Sen åt vi en chokladkaka och drack kaffe till det. Mysig kväll!

sen åkte jag till frida en sväng, vi spelade rumble, hon är hooked på det nu med. Ni får gärna adda mig på helenaaj om ni vill ha spö ;)

Sen åkte jag hem. Tog täcket och kudden och la mig i soffan. Tände alla ljusen + att lägenheten var nystädad, så mysigt. Tog mig ett glas funlight apelsin och mörkchoklad till kvällsfika. Satte på filmen "Idont know how she does it". Ina rekommenderade den, bra filmen även om jag somnade på slutet. Men lättsmält och rolig film, sen den!

Idag vaknade jag klockan 9. Åkte hem till mamma. Vägde mig där gjorde jag med, har gått ner 5 kg på 3 veckor :) Kanon ju! Sen gick vi en långpromenad i skogen, blev 6 km! Åt även frukost där; 2 löskokta ägg med en burk makrill i tomatsås. Gott och mättande. Nu är jag hemma igen, har absolut inga planer för idag. Kanske ska sätta mig på balkongen och läsa. Får bara vänta på eftermiddagssolen.

Har bokat in drogtest för nya jobbet också, så förhoppningsvis kan jag gå på introduktionen på fredag. Har även fått reda på min sista dag för mcd, det blir 26 april :) så har jag typ 3 veckors ledigt mellan jobben, blir ev en resa tillsammans med fina Ina till varmare breddgrader. Nu ska jag läsa bloggar..

Ha en bra måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0