Kaozzzzzz

Så här går det till när jag storstädar.. För en timma sedan kunde jag bokstavligt talat inte ens se sovrumsgolvet. Nu börjar det ordna upp sig ;) ska snart till Ica och handla sopsäckar! Har slängt ett halvt ton med kläder. Hela lägenheten ska vara skrubbad och skinande från golv till... väggar typ. Kommer ta HELA dagen men har tillkallat förstärkning i form av min karl. Dags att get dirty. Tänkte ge han det ärofyllda uppdraget att skura hela toaletten inklusive badkaret. Det låter väl bra, brudar!? Hehe.. No mercy här inte! Själv har jag hållt på i 2 timmar nu, tänkte ta ett break och göra pannacottan nu så att den hinner stelna tills ikväll! To be continued.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0