Hemma från Halmstad



Dagen som började så fint med 11 grader blev riktigt kall och blåsig. Höll på att frysa ihjäl i min svarta skinnjacka.. Jaja, den är snygg iallafall! :) Blev en liten fika med Böös. Vi tog den på "hello", gud vad fint det är där nu efter att de har renoverat! Jag tog en hallonsmoothie utan socker och böös tog en bakad potatis.. Smoothien var god, men, hey en sån kan jag göra själv... smakade precis som min fast liiite mindre god! Men men, så äre!

Hannas lägenhet fick vi titta på en annan gång :)


Nu ligger jag i soffan och tar det lugnt, tänkte göra korvgryta, mos och sallad till middag! Selim slutar jobba 21 så får vänta ett tag men vad gör det.. Just nu är jag iallafall VRÅLHUNGRIG..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Okej, vad roligt! Religionslärare är nog riktigt kul!

Ja det är sant, men de åren är ju inte så många jämfört med hur många år man kan jobba med det sen :)

Lycka till med allt!

2012-04-19 @ 18:51:50
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0