dance again


Sorry for the low update.. har jobbat hela påskhelgen nämligen.. däremellan har jag varit i stugan! Fick påskägg också; mörk choklad med mintkrokant, mascara och läpglans av mamma och sosso..

Och på självaste påskafton bröt jag min diet, åt en liten twix och några gummibjörnar.. var inte så där jättegott ändå.. haha.. kunde "syndat" med något godare.. idag är jag dock back in track.. laxen står i ugnen och gottar sig.. Har hällt över philadelphia med smak av tomat och pesto! Till det blir det gräddstuvad spenat.. låter smaskigt va!? Och igår hände det något som inte hänt på vääääldigt många år..


Jag.. Helena Johansson.. var ute och sprang! Hela 4 km! Inte dåligt va. okej, jag kan ju inte säga att jag sprang precis hela tiden men för det mesta.. varvade det med lite powerwalk.. sprang med mamma, sosso och hundarna.. men fy vilken dålig kondis man har.. Var sugen på en runda ikväll med, men ska träffa Frida.. kan ju tvinga med henne på en kvällsrunda, det är så fint väder fortfarande att man bara vill vara ute i solen :)

Imorgon är jag ledig, har verkligen ingen aning vad jag ska hitta på.. känns trist.. har bara 1 dag ledigt sen är det 5 dagar med jobb.. kommer bli en hård vecka! Men på lördag blir det lite firande av en speciell födelsedagstjej :) och INA KOMMER också hem nästa vecka wihoo.. så det blir nog bra ändå!

ska titta till maten nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0