120415



Idag har jag varit sååå seg och trött.. dock inte så bakis som jag trodde jag skulle vara. Var helt förvånad när jag vaknade och upptäckte att jag mådde helt ok (??!) så.. SÅ gammal är jag inte.. än. Iallafall. Igår var vi hemma hos Frida på lite födelsedagsfest.. vi var ett glatt gäng på 15 pers.. Drack rosévin med russian water.. det var jättegott, väldigt somrig drink måste jag säga! Vid 10-tiden tog vi bussen in till stan, det gick ganska snabbt det med.. en tur in på bulls hann det bli, drack rödvin..

ALLTSÅ. En sak som jag inte förstår.. är varför man alltid får så jävla äckligt vin ute...!? Okej, jag säger bara ett glas vin, antar att jag får husets då? Vitt vin kan jag inte dricka ute för det smakar helt seriöst surt kattpiss. Rött vin, jaaaa, de allra flesta sorterna brukar gå ner, finns dock vissa som är mindre bra om man säger så. T ex det jag fick igår.. Oj, nu kom jag av mig haha.. Iallafall vi gick slutligen vidare till Moon och dansade och drack drinkar! Kvällen spårade ut tyvärr, så blev ett tråkigt avslut. Blir väl så när det är fylla och tjafs som hänger i luften. Jaja, enough sad, det blir fler utgång, förhoppningsvis en lite bättre nästa gång!

Idag har jag storhandlat, fyllt på både frys, kyl och skafferi. Nu kan vi absolut inte handla mer innan löning.. fattigtjej89 typ.. Är mitt uppe i bakandet här hemma, gör lchf-kladdkakemuffins. Om de blir bra får ni receptet ;)

Imorgon kör jag och mamma en biggest loser tävling. den som går ner mest under 2 veckor (i procent) vinner ett pris .. Vi vet inte dock vad än.. men de blir nog kul.. bra motivation om inte annat.

Hittils har jag gått ner 4 kg med lchf, men har vägning imrogon så då får vi se vad vågen står på.. Imorgon är det 3 veckor sedan jag började nämligen..


Nu ska jag återgå till köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0