söndag 110320

förresten.. en sak som jag verkligen förundras över.. det är att tiden bara RUSAR iväg. Alla dagar känns superkorta, man hinner med ungefär hälften av det man tänkt göra.. eller är det jag som inte är så effektiv? bah. fast visst, jag klagar verkligen inte på för snart är det sommar och det längtar jag till mer än någonsin. Blir antingen tidig eller sen semester, svårt att få ledigt mitt på sommaren och dessutom har jag verkligen ingen aning om hur allt blir heller..





ni får ursäkta min negativitet, men ibland känns allt så.. hopplöst. är verkligen inne i en deppig period nu. inte alls likt mig måste jag säga. men det är svårt att se det positiva ibland. men jag ska försöka iallafall. har mycket att glädjas åt, DET VET JAG, men ibland måste man få vara ledsen och nere.. am i right?

idag har det varit en grå söndag minst sagt, ingen i la familia är ju på toppen humör om man säger så. Jag och selim gick iallafall ut en lång runda med hundarna på eftermiddag. Skönt att komma ut och få lite luft. annars har jag mest varit hemma. ska vakna tidigt imorgon, inte något jag är särskilt pepp på. är helt slut och orkeslös i hela kroppen.

nej, det blev inget glädjesinlägg direkt. allt kommer nog kännas bättre om ett par dagar tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0