110302


idag har jag jobbat (som vanligt med andra ord..). Det känns ibland som att det enda man gör är att jobba, jobba och återigen JOBBA lite till ;) jag behöver en lång semester, får väl börja nedräkningen till London snart!

Förra veckan jobbade jag 50 timmar, därav den dåliga updaten! jag måste skärpa mig.. innan tyckte jag att det var roligt att blogga, men nu känns det mer som ett "måste". Det känns det som att det inte händer så mycket ändå.. februari är en tradig månad med andra ord..

Vad händer annars då?..

 jag har iallafall slutat röka. Jaa.. för andra gången. Förra gången höll jag uppe i 3 veckor, fråga mig inte varför jag började igen (?) men sen så gav mamma mig en jättebra bok som jag sträckläste.. "Äntligen icke-rökare" Den var superbra & motiverade bok, och när jag hade läst ut sista sidan så kände jag att jag verkligen ville sluta. sagt & gjort.. rökte min sista cigarett ca 23.00 på fredagskvällen och har alltså varit rökfri i 5 dagar. Det är det bästa jag gjort på länge, är riktigt stolt över mig själv! 


I helgen var jag hemma i hylte och det var mysigt. Middag med familjen och i måndags var jag, mamma och sosso på gekås. Köpte inte något speciellt direkt, hygienartiklar och så hittade jag träningskläder :) Träffade frida & muhittin över en fika på måndagskvällen och förhoppningsvis ska vi ses nu till helgen igen, då jag är ledig!


NU har jag inte tid att sitta här längre, har slappat alldeles för länge i soffan nu. Nu är det dags att ge sig på projektet "Hänga upp sovrumsgardinerna".. jaaa. Vi har bott här i 3 månader men det tog mig x antal veckor att hitta ett par gardiner som föll mig i smaken (svårmatchad fondvägg skylller jag på..), x antal veckor att inhandla en gardinstång och NU ska jag äntligen försöka hänga upp det... lycka till önskar jag mig själv!









Kommentarer
Postat av: frida

hehe jag säger också lycka till vännen! så hoppas jag att vi ses på lördag! <3

2011-03-02 @ 19:15:21
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0