when i was drunk at vogue with you



"Jag och Jian står utanför Hemköp, Nyhem med en ICA kasse, en halvsjuk hund med plastttratt runt huvvet, halvfulla med cigg i handen. Redan tattigt (?) Hell yeah! Där står vi. Väntar på att bli hämtade medans vi småpratar med hunden som stackarn är halvdöd eller va de döv? whatever. Rolig var den.... Kom till sak då ja.. Jian snubbla från höger till vänster över vår Ica kasse och säger x antal gånger "im drunk, drunk at vogue"


jag saknar dig mer än du kan ana. magyar ♥


Kommentarer
Postat av: magyar

AHH hade glömt detta. Drunk, drunk at vogue!! MISS U!! <3<3

2011-01-28 @ 05:26:20
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Jiano <3

haha ja hade med glömt det, men av en slump gick jag in på min bilddagbok och så var denna bilden där tillsammans med texten + en massa andra bilder på oss bla.. memories :)

2011-01-28 @ 23:10:23
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0