saturday night, baby!



Skrev ett inlägg igår men verkar som att det inte publicerades? Konstigt..  Igår var jag och selim på eurostop. Vi inhandlade lite alkoholhaltig dryck till kvällens festligheter. Och en present till födelsedagsbarnet såklart.  Sedan åkte jag hem och tittade på finalen av  masterchef medan selim hängde med sina vänner. Mamma ringde när jag tittade på tv:n och bjöd med mig till yoss! Det tackar man inte nej till! Jag åt trerätters och det var SÅ GOTT! jag slickade rent varenda tallrik typ. Till förrätt åt jag räkor, sen fläskfilé i chiliaoli och tillsist vit chokladmousse. Det var en jättetrevlig kväll iallafall! jag rullade bokstavligt talat till jobbet sen.. jobbade 21-06.. var ganska mycket folk och vi var underbemannade.. suck. Ingen kunde vara gladare än jag när jag fick gå hem strax efter 6 =)


Vaknade för ett litet tag sen, nu ska jag hoppa in och duscha och fixa mig. Ikväll är vi ett gäng som ska äta på olivers, sen förfest hos emilia följt av utgång!!!







Kommentarer
Postat av: frida

tänk om vi ändå kunde bli workmates ;) miss you babe

2011-01-24 @ 10:52:52
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0