HJÄLP!



Jag behöver ny musik att lyssna på! Kan inte ALLA som läser detta tipsa mig om era favoritlåtar just nu???????



  
just nu så snurrar bl a dessa låtar i min spotifylista (mix mellan nya & "gamla" låtar!)


♥ Pitbull feat t-pain "hey baby"

♥ Rihanna "what's my name"

♥ Rihanna "Who's that chick?"

♥ Usher feat pitbull "Dj got us fallin' in love"

♥ Pitbull feat Akon "Shut it down"

♥ Mohombi "bumpy ride

♥ Adam clay "beautiful life"

♥ Kate Perry "firework"

♥ Black eyed peas "The time"

♥ Petter "Stockholm i mitt hjärta"

♥ Serdar Ortac "Poset"

♥ Chromeo "fancy footwork"

♥ Busta Rhymes "touch it"

♥ Remy Ma "conceited"

♥ Taio Cruz "dynamite"

♥ Daniel Adams-ray "gubben i lådan"

♥ Akon "angel"

♥ Beyonce "diva"

♥ Inna "Amazing"


 TACK! :)



Kommentarer
Postat av: magyar

nelly - just a dream

bon bon - pitbull

chris brown - yeah

enrique iglesias - tonight (i'm loving you)

r.kelly - rodeo show

pitbull feat akon - mr right now

Iyaz - rule the world

2011-01-27 @ 17:24:50
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Jiano <3

tack gumman, jag har ju ingen som ger mig bra musik nu när du är i aussi :( men jag ska genast ladda in dem på min lista och lyssna. SAKNAR!!!

2011-01-28 @ 00:01:02
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0