fancy footwork



idag slog jag nog nytt rekord i att "gå upp sent". Jag tror klockan var strax innan 14 innan jag masade mig upp ur sängen. Men klart, jag somnade sent, och sen kom killarna hem typ en halvtimma efter att jag somnat och då vaknade jag igen osv osv. Idag har vi iallafall gjort en stor frukost och käkatden. SUPERGOTT! Selim och Ali är iväg och klipper sig nu, och jag tänkte snart hoppa in i duschen och börja fixa mig iordning. Är det för tidigt att ta ett glas vin!? njaa.. don't think so.

jag har ingen aning om vem/vilka som kommer hit (inte jag som håller i trådarna, det är mustafa haha) så vi får se. Det blir säkert roligt iallafall. Bilder & lite mer text comin' up tomorrow tror jag.





Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Akin ska vara i armén i totalt 6 månader och han har varit där i lite mer än 1 månad nu.

Så det är en lång väntan kvar "/



Hur länge har du och din kille varit tillsammans?

Hur träffades ni? När kom han till Sverige? :)

2011-01-16 @ 17:48:49
URL: http://theemmaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0