my life

okej, nu har jag suttit och stirrat på skärmen i tio minuter utan att komma på något vettigt att skriva. mycket har hänt den senaste veckan, fast ändå inte. Nu känner jag verkligen att jag talar i gåtor, men det har hänt lite saker den senaste tiden som gjort att jag inte mått så bra. Var sjukskriven i måndags, men nu är det mycket bättre. That's all you need to know.. =)

jag har jobbat kväll/natt de senaste två dagarna och idag är jag ledig! blir en ganska chill vecka faktiskt, som kommer avslutas med personalfest på söndag. Hoppas på en kul kväll!


nu har jag druckit 2 koppar kaffe + läst bloggar, känns som en ganska bra start på dagen! nu ska jag väcka selim och sen får vi se vad som händer idag...



Kommentarer
Postat av: frida

äntligen en update! I'm glad that you are back :D

2011-02-10 @ 12:47:18
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: magyar

Vaad har hant? :S

2011-02-11 @ 10:15:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Max

Men... va e de som ha gjort att du inte må bra kombo?

2011-02-13 @ 03:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0