i didn't ask to be a princess, but hey, if the crown fits...


Vaknade upp efter en lååång sovmorgon.. ett par min efter att jag lyckats ta mig ur sängen ringde mamma och sosso och ville komma på besök. Bryggde lite kaffe och sen kom de 20 min senare med lite småkakor + en sockerkaka. Vi satt och fikade en stund, och sen efter de hade åkt körde jag elsa till jobbet. Sen satt jag mest och slösurfade samt tittade på det senaste avsnittet av "solsidan". Nu på kvällskvisten har jag lagat mat (baconinlindad kycklingklubba med hemmagjort potatismos). Det blev faktiskt gott, ibland kan man om man vill ;) nu har jag precis varit en sväng nere i tvättstugan och slängt in 2 tvättar med smutstvätt. Summa summarum; en ganska effektiv dag ändå..

nu ska jag bara tvinga mannen till att diska upp mitt stök i köket, men det ska nog inte vara några problem. Sen är jag faktiskt lite frestad att gå ner till hemmakväll och hyra film och köpa lite gott. Det är farligt att det tar exakt 2 min att ta sig dit.. hmm..

Hoppas att alla får en trevlig kväll iallafall!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0