freeeeeeeeedag

så var denna dagen passerad; den första lediga dagen av 3 :)

jag sov ut efter nattens jobb och efter en "familjefrukost" drog jag och elsa ut till stenalyckan. Jag köpte en gardinstång, galgar och en ny badrumsmatta. Efter det stack jag och selim till stugan och åt middag med min familj. Det var mysigt.. nu har selim stuckit iväg till sin kompis och jag känner att jag är väldigt uttråkad.. det var min dag i korthet, frågan är vad jag ska hitta på nu??? känner inte direkt för att gå ut då det är svinkallt ute.. det blir nog väldigt slappt ikväll tror jag.. har druckit 2 koppar kaffe för någon timma sedan så lär ändå inte somna på ett tag..


ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0