alla hjärtans dag....


.. firade jag med en kväll på jobbet. Dock blev vi färdiga tidigt, så jag ska inte klaga! Synd bara att jag sov bort halva dagen idag, vaknade kl 14.. (!!). I och för sig kan jag skylla på personalfesten igår. Det var helt ok, det bjöds på tacos med tillbehör, så lekte vi lekar, drack cider och öl, prisutdelning samt tal av chefen. Dock blev det inte överdrivet sent, men det gjorde inte så mycket ändå.

Imorgon är jag ledig, hade tänkt masa mig upp i tid för en gångsskull så att jag kan vända på dygnet igen. Tänkte boka tvättid till sju imorgon bitti, men det gick visst inte så sent på natten. Får hoppas att jag kan stiga upp när alarmklockan ringer då..!

annars är det inte mycket nytt som händer, london är bokat nu iallafall, den 8 maj sticker vi =)

nu ska jag gå och mysa med min älskling...


Hoppas att alla hade en mysig alla ♥ dag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0