Got a secret, can you keep it?


Så var ännu en omgång avklarad, gött! Man är ganska seg efter eftermiddagen måste jag säga, men man piggnar till fort när man cyklar hem. Inte så konstigt kanske då det verkligen är höst i luften och det börjar dessutom bli mörkt mycket tidigare. Hoppas på en lååååååång höst och en kort vinter, inte helt fel!

Åt en supergod gryta till middag (strimlat kött, gräddsås, morötter och sockerärtor) och nu har jag tittat på första avsnittet av "Audrina". Verkar helt ok förutom att hennes mamma är helt psyko.. men Audrina är sjukt snygg och gammal inbiten the hills-tittare som man är så kommer jag självklart att följa denna serien med!


två andra bra serier som jag börjat följa är; "Pretty little liars" och "Vampire diaries". Jag och Sofia hade myskväll med massa avsnitt av ovanstående serie för ett par dagar sedan och till det hade vi snapple, Ben and Jerry's glass och lösgodis.. MYS!


På lördag drar jag till solen, mer om det när jag har bokat biljetten. SEMESTER!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: frida

så nice för att du bestämde dig för att åka =) jag är avis som en liten monkey donkey! vill också till solen!!

2011-08-23 @ 10:02:06
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0