WEEKEND

och en VÄLDIGT, VÄLDIGT bra sådan även om jag jobbade :)

I fredags fyllde min älskade mamma år <3 jag köpte charlotte perellis bok till henne och ett parfymkit från bodyshop. Det förtjänar hon min mamma =)

 jag jobbade hela dagen, var svinmycket folk, i och med att det var löning så efter jobbet var jag helt seg i huvudet. men gick en runda på stan med elsa, gick till apoteket, köpte vin och öl på systemet plus födelsedagspresenterna. Pappa hade överraskat mamma med att vi skulle gå hela familjen och äta på wild west steak house. vi fick bord klockan halv 9 och jag åt självklart 3 rätters, mums! De har en jättegod tobleronefondue med färska frukter och maränger som jag åt till efterrätt, rekommenderas. dock så tog jag oxfilén av någon anledning (brukar alltid äta kyckling annars) men det var inget för mig. Magyar hade säkert älskat den iallafall, hihi! efter 11 tiden rullade vi alla hem iallafall och jag somnade riktigt gott!

jobb igen på lördag, inget speciellt direkt, dagen gick ganska fort och jag fick sluta 45 min tidigare för att jag skulle iväg på kvällen! snackade med caisa lite efter jobbet, sen stack jag hem och vi fixade iordning oss. tog bussen till elsa och hon hjälpte mig att fixa mitt hår. Sen skulle vi dra till emilia på förfest - men sen visade det sig att alla mina tjejer hade fixat en överraskningsfest för mig och elsa hemma hos carro. Jag blev sååå glad och chockad och RÖRD (mitt nya ord haha) så underbara ni är! Jag fick ett jättejättejättefint halsband och armband från guldfynd och en 1,5 liters champagneflaska! vilka underbara presenter, i love it!

det var iallafall en mycket trevlig tillställning och sen drog vi alla in till stan vid 12 tiden. försökte komma in på gastons men det var 25 där.. lame. men vi gick iallafall vidare till sebbe och hälsade på han istället och efter det tog jag mitt förnuft till fånga och gick hem och la mig :) jobbade nämligen kl 8 dagen efter. men det gick ju bra, och efter jobbet åkte jag hem till hylte. träffade frida och vi pratade och kollade på tv!

NY VECKA, och jag startar den på ett helt underbart sätt, nämligen en ledig dag! Jag ska fixa iordning mig lite ny, sen bär det av till gekås.

skriver mera ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0