torsdag


jag förstår verkligen inte hur jag kan vara så här trött
!!!! antar att jag inte sover tillräckligt länge, men jag försöker gå och lägga mig så tidigt som möjligt (för att vara jag.. är ju trots allt nattuggla!). jag blir inte pigg av 8 timmars sömn och skulle jag mot förmodan "sova ut" en dag så hade jag varit ännu tröttare. GAH! skulle nog behöva fimpa ciggen, börja träna, käka lite mera nyttig mat och vitaminer!? det låter som en bra idé, nu ska jag bara genomföra den, hur lätt som helst eller hur ;) haha lycka till girl!! ^^

jag gillar verkligen hösten. känns som en nystart. ska inhandla en ny kalender så jag får lite ordning och reda på mitt liv, just nu har jag ingen, då min tog slut och sen kan jag inte direkt påstå att jag behövde en när jag var i turkiet ;) ska beställa en över nätet som man kan designa själv, blir självklart en rosa eller lila, mina favoritfärger. sen skulle jag behöver rensa min garderob och alla andra diverse lådor, ligger en massa skräp som jag antagligen inte behöver och SÅNT som jag faktiskt behöver men som jag glömt bort när de ligger där undangömda.. uuuuuuuuh.

nej, nu känner jag att jag verkligen babblar på om allt & inget, tror det är bäst att jag avrundar för ikväll. ska gå raka vägen till sängen och sova! imorgon blir det en trevlig dag! =) löningsdagen är min favoritdag på hela månaden och tydligen har jag varit en duktig tjejja för när jag kikade in på min internetbank så fick jag en ganska bra lön. har varit med att inhandlat denna. men ska verkligen försöka att spara & hålla i mina pengar, då det inte är det billigaste att flytta hemifrån. men denna godbiten kunde jag inte motstå :)



dagens fynd, palett med 88 stycken ögonskuggor. jag har en känsla av att den kommer bli välanvänd och värd varenda krona. natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0