O.M.G

 tittar pa turkiet som spelar nu just nu star det 1-1! go go go turkiye! igar var jag och selim pa beachparty, var faktiskt valdigt trevligt, en massa minnen darifran. drack drinkar/öl och tittade pa lekarna.. ja det var sig likt men jag flabbar fortfarande nar jag tanker pa det! traffade t o m hyltebor, min gamla klasskompis och hennes vanner, varlden ar verkligen liten! efter beachpartyt sa drog vi in till hamnen det blev en svang till havanna och sen gick jag muhittin och frida till istanbul. kan ju latt saga att var lite vaaaaal tipsy haha.. men what to do, jag hade kul igar aven om kroppen/huvudet inte haller med :)

vi ar precis hemkomna fran selims uncles place. idag har vi inte gjort sa mycket, satt en stund med grabbarna pa carisma och pratade med dem. sen at jag och selim mat pa pizza pizza. det blir nog en lugn kvall idag, ska vakna tidigt imorgon och dra till stranden jag maste ha mera farg ar ju sanslöst vit fortfarande. och dessutom kommer idris flickvan imorgon, har aldrig traffat henne sa det ska bli kul.

GOOOOOOOOOOOOOOOOL (hahahhahaha turkar) 2-1! wohooo nu ar mannen min glad =)

och pa tal om glada nyheter den 1/12 sa flyttar jag selim och elsa in i en mysig trea i halmstad!! =)


Kommentarer
Postat av: Sis

MOHAHA! Tipsy?! Okay, ingen kommentar på det. Glöm inte Turkish Delight ;)

2010-09-09 @ 18:13:53
Postat av: frida

fan va lovely den 1/12 det är ju fan snart =) va glad jag är för eran skull! jag saknar er redan så himla mycket och vill inget annat än att bara åka ner igen så fort jag bara kan, helst imon!

2010-09-10 @ 18:54:49
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0