hemma igen!

Det var faktiskt helt ok att komma hem igen, innan åkte jag ju alltid ifrån Selim så det var alltid ångestfullt att åka ifrån turkiet men nu så åker han ju med hem, vilken underbar och skön känsla ändå. De sista dagarna så spenderade vi mycket tid med Selims familij och sa hej då till dem. var även på ett turkiskt bröllop i fredags, det var verkligen en trevlig upplevelse. Jag dansade inte lika mycket som Selim gjorde, men jag försökte iallafall. Har fotat lite, men har inte lagt in bilderna på datorn igen, frida och vanessa har även fotat en hel del så hoppas de skickar över dem till mig snart =)

i lördags så var det en väldigt trevlig utgång iallafall. kvällen startade på queens garden tillsammans med idris och vanessa. sen fortsatte jag och selim vidare till havana och drack lite goda drinkar där. efter klockan 3 var vi ett gäng som åkte vidare till summer garden och stannade där tills 6 (!) på morgonen. blev självklart tavuk corba på comca efter det, och gud vad jag flabbade ihjäl mig där.. först så åt jag en skitstark pepperoni och kunde typ inte andas på 10 min och det brände som fan. jag brukar äta de små gröna pepperonisarna som är inlagda men denna var typ "rå" och illgrön och jag trodde att den var lika stark som de vanliga men icke. never again haha.. får visa ett litet bild spel senare. och sen fick arab för sig att plocka ner en massa mat (?) och lägga i min handväska, det låter kanske inte så kul, men det var länge sen jag skrattade så mycket..

fuuuck allt som jag skrev till deletades nu och jag orkar inte skriva om det hahha..

!!!!!!!!!!!!!

nåväl, skriver mera imorgon, ska upp om ett par timmar och jobba. sen ska jag träffa elsa en stund och få hyreskontraktet och sen hem till hylte och träffa frida :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0