havana beach club..

... dar var vi igar tillsammans med idris, vanessa, ali och hans polska flickvan (har glömt namnet hehe) badade och solade och jag fick iallafall lite farg! battre an ingenting iallafall. kakade toast och farskpressad apelsinjuice.. nu ar det bayram, heller har varit (?) som ni marker har jag inte extrem koll men det ar iallafall att man firar i 3 dagar eftersom att ramadan ar slut och da ska man ata massa godis och sötsaker och barnen gar och ringer pa dörrna.. paminner lite om pasken tycker jag! sa igar kom selims slaktingar hit och vi at jaaaaaaattegod mat, min turkiska favorit ratt (patates köfte) drack cay och choklad. Det var trevligt.. sen blev det en tur ut pa stan, vi sallskapade med vanessa. hon at spagetti pa garage och en hann vi med ett par drinkar pa queens och carisma ocksa. idris slutade jobba vid 12 sa sen sa drog vi allihopa till havana. kul kvall!

idag blev det dimcay igen men denna gangen badade jag inte. tycker att det ar lite för kallt för min smak om jag ska vara arlig. men ja fiskade och fick faktiskt en fisk! de andra kakade firrarna som vi fangat men jag höll mig till mın kyckling. men jag smakade lite iallafall och det var helt ok. efter maten tog jag en tupplur och det var saaaaaaa skönt. jag vaknade i tid tills fruktskalen kom haha. at en massa honungsmelon som jag alskar. nu ska jag fixa haret och sminka mig tankte dra en stund till beachpartyt och efter det far vi se vad som hander

iyi bayramlar!


frida: saknar dig!
sissy: sjalvklart ska jag inte glömma turkish delighten =) har skrivit upp det pa min shoppinglista, hade tankt shoppa de sista dagarna för annars sa ater selim upp allt hahahah

MİSS U ALL CHİLL OUT!

Kommentarer
Postat av: frida

kom hem! SIMDI!

2010-09-10 @ 21:07:39
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0