grattis pappa

idag fyller min pappa år - grattis grattis!

 och fyyyyyy satan vad kallt det var imorse, jag hade tjocktröja, mössa och vantar plus en halsduk och jag frös. Satte på "rumpvärmaren" i bilen och satte tempen på 25 grader, då började jag äntligen tina upp igen! jag tror faktiskt att det var nollgradigt, tänk bara sen när det blir minusgrader. Nej, aldrig är man nöjd, i alanya svettades jag som en gris och kunde knappt sova på nätterna för att det var så varmt. men, men, jag och mannen får gosa ner oss i säng eller soffan och värma varandra =)

idag lärde jag mig lite nya saker på jobbet, jag tycker faktiskt om att utvecklas och göra någonting nytt. funderar på att börja plugga nästa år. kan behöva något nytt. måste bara fundera ut vad jag vill bli när jag blir "stor" först. men det ordnar sig! har lite aningar iallafall, så vi får se vad det blir, har ju dryga året på mig att fundera menar jag.

har varit så otroligt trött efter jobbet idag, har inte orkat göra så mycket. vi åt iallafall tårta och middag tidigare, jag köpte lite trisslotter till pappa (han vann 50 kr iallafall!) och sen fick han 2 klockor som jag köpt i turkiet. jag ska strax ta en dusch, finns det något mysigare än att ta en låååång, varm dusch på kvällen och sen lägga sig i soffan och titta på en bra film (i mitt fall blir det gossip girl - even better!)

det ska jag göra nu, och sen ska jag packa lite inför helgen - som ska spenderas i stugan.. blir nog utgång på lördag, okej, jag börjar jobba 8 på söndagen men man är ju bara ung en gång right!?

Jag vet att jag precis kommit hem ifrån en låååång semester, men jag vill redan åka utomlands igen. jag hade gärna kunnat tänka mig att åka till asien, usa eller australien. blir nog inte denna vintern i och med att vi ska flytta och så men kanske nästa!? isåfall får jag börja spara redan nu, haha.

Puss & kram

ps 1, bilderna från alanya kommer upp snart, har fått fridas bilder och sen har även vanessa en massa bilder då vi mest fotade med hennes kamera eftersom att min suger att fota med i mörker! så ha tålamod, och som några av er vet är jag inte den snabbaste när det kommer till att lägga upp foton om man säger så.

ps 2 VILL HA EN NY BLOGGDESIGN, help anyone?????


over and out

 

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

fan jag som tänkte fråga dig om en ny blogdesign haha! ;) trodde du va haj på sånt ;)

jag vill också åka utomlands igen hörru! fan va jobbigt! ha en underbar helg i stugan så hörs vi nästa vecka <3

2010-09-23 @ 09:56:36
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Helena

nej, jag suger verkligen på sånt, känner att min bloggdesign är sååå lam.. urk! ja vi ses nästa vecka darling =)

2010-09-23 @ 22:05:59
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0