back to work

alarmklockan ringde 5 imorse (!!!)  helt rysligt tidigt om du frågar mig. tråkigt att vara tillbaka på jobbet, hade gärna haft lite mera semester. men dagen gick ändå ganska snabbt och efter jobbet så fikade jag med elsa och emy på espresso house. skrev under hyreskontraktet och fick numret till tjejen som har lägenheten, så ska nog smsa henne och fråga om man kan få komma och kolla på lägenheten.

frida har varit här ikväll, vi har ätit tacos och tittat på idol. frida fick även sin present av muhittin, hon blev så glad :) är sååååå trött nu, funderar på om jag ska titta på ett avsnitt av gossip girl och sedan sova. jobbar tidigt imorgon också.


Kommentarer
Postat av: frida

jag är fortf glad! haha! ses snart hoppas jag? :*

2010-09-22 @ 19:26:31
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0