when the sun goes down




idag orkade jag inte gå upp tidigt även om jag var ledig. somnade runt halv 4 tiden igår och vaknade halv 1. Selim gick till skolan och jag gjorde lite frukost och satte mig vid datorn och fastnade här =) tittar på "kungarna av Tylösand". Det som är kul med programmet är ju att man känner igen ställena och folket, annars är det rätt skabbigt :P (dock beroendeframkallande!) jag som skulle fixa och städa idag! ska se klart andra avsnittet sen får jag se om jag är mer produktiv! förhoppningsvis.. ikväll kommer frida, vi ska titta på film, tjattra och mysa! :)


Kommentarer
Postat av: frida

me love spending time with you <3

2010-10-07 @ 15:26:23
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0