tisdag



fick en stund över så slänger in ett snabbt inlägg! i helgen var jag ledig! i fredags efter jobbet begav vi oss till linns förfest och sedan ut. Eller ut och ut, jag gick hem ganska tidigt, redan vid 2 tiden. Det var kallt, jag var hungrig och jag hade druckit för många glas vin :) men förfesten var trevlig iallafall :) På lördagen gick jag och selim en lång promenad i skogen och sedan gick vi lite på stan. Köpte inte något speciellt, vi fikade med selims turkiska vänner. på lördagen så var jag inte alls partysugen, selim drog ut med sina vänner medans jag åkte hem till elsa och drack te och pratade. åkte hem vid 12 tiden och somnade sedan. söndagen var allmänt slapp, åkte hem till hylte igen, träffade frida och lite sånt :)


börjar min stängningsvecka nu (igen.. suck) så ska snart åka in till stan... lame som fan, speciellt att jag ska sova i stugan helt själv också. men jag överlever nog!

Och ja, just det! vi var och kollade på lägenheten, den var verkligen jättefräsch med nya golv och nästan allt gick i vitt så det var väldigt luftigt och fräscht. tog inga foton men troligtvis flyttar vi in sista helgen i nov, så då dyker det nog upp.

det var en liten snabbis av det som hänt de sista dagar iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0