shut this place DOWN!

... ekar i mina öron just nu, sitter och dunkar pitbull på hög volym! Sorry, för den kassa uppdateringen; har bokstavligt talat jobbat dag och natt. Jessika var sjuk igår, så jag tog hennes stängning, och därför är  jag ledig idag + lördag & söndag!

var hemma klockan 2 inatt, hade sån huvudvärk, det är för att det PIPER konstant på jobbet och värst var det nog i gårkväll. till och med gästerna kom och klagade och påpekade pipandet. Men jag överlevde! ;) har nyss varit hos tandläkaren, allt såg bra ut, dock är jag 400 spänn fattigare!! (OH LORD!) men nu ska jag inte dit förrens nästa år, tack gode gud för det.

nu ska jag fixa iordning en cappuchino till mig och ta en värktablett så kan vi nog kicka igång denna dagen också!

IDAG bär det nämligen av till trollhättan för att hälsa på sandra & fatih! ROAD TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP!


Kommentarer
Postat av: magyar

heej :) kul att du skrev! I miss u toooo

2010-10-05 @ 06:18:57
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0