Lördag



idag är jag verkligen trött & har grymt ont i ryggen och nacken
. Ouch! sömnbrist.. suck! Igår hade vi en mysig familjemiddag på wild west steakhouse. Jag åt 3 rätters bestående av bbq marinerade scampis till förrätt, hot wings med tillbehör till huvudrätt och till efterrätt brownie m. grädde & glass. Brownien var den godaste jag smakat, allt var väldigt trevligt överlag, med trubadur och lite danshower. tråkigt bara att jag var tvungen att sticka till jobbet vid halv 10 tiden annars var det hur bra som helst!

idag vaknade jag kl 1 och sedan åkte vi iväg en sväng och hälsade på mormor. Sedan åkte vi och handlade mat, och that's it typ. nu ska jag ta en varm dusch, sätta på mig lite myskläder och läsa mina nyinköpta tidningar och bara TA DET LUGNT! ska bara mysa tills klockan är halv 10 då jag måste köra till jobbet :( jaja, jag brukar piggna till när jag väl är där!

blir inte så mycket roligare än så här, sorry, när det är stängningsvecka är jag så lam! haha.

Frida, kunde inte svara på ditt sms då jag inte har pengar på mobilen :( men jag är i halmstad tills på måndag så att du vet babe :) (ska fylla på mobilen snarast) ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0